Lätt som luft

Jag har inte sovit en blund inatt och nu har jag gett upp. Gick ut i tvättstugan och hämtade min tvätt som legat där under natten, allt är fortfarande blött. Jag ska gå till skolan, jag går fram till lunch och då åker jag hem.. förmodligen så kommer jag att somna däromkring. Skulle vara så skönt att få slippa äta alls idag, då känner jag mig så tom, så ren. Jag är nöjd när jag är lätt som luft..

Ibland förundras jag vad mina kläder ser små ut, får de verkligen in en tjocksmock som jag? Tänk hur mina tjockiskläder såg ut *ryser*, tur att den tiden är förbi och aldrig kommer åter. Om jag förtränger det så har det aldrig hänt.

Kommentarer:
Postat av: Helena

Hmm...vet inte vad jag ska tycka om din blogg. Jag tänker som du, att det enda som räknas och det enda jag strävar efter är att bli smal. Men samtidigt vet jag att det är fel, och jag är fortfarande ganska frisk och vill inte tappa det. Fast visst, jag längtar också efter den tiden när jag var som smalast, och det är för jävla jobbigt att veta att man har kläder i garderoben som är för små för en. Kämpa kämpa kämpa för att komma i dom igen!!! Jaja, det jag tänkte fråga var vart du köper dina piller? Jag hade ephedra när ja bodde i USA, och dom är ju super! Men hittar dom ingenstans nu... Vilka sidor har du handlat från? Vilka piller tycker du är bäst? Ha det jättebra, och hoppas du kom iväg till skolan! Kram på dig, och förresten, det är inte fel att tycka att Nicole är fin, det är bara inte accepterat. Tror att ganska många egentligen gillar hennes utseende men inte vågar säga det...

2007-01-30 @ 10:46:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits