..jag tar mig inte dit

Jag råkade somna igår, vid 22-tiden jag var så trött och låg med datorn brevid mig och allt var så varmt och skönt. Jag varknade nu vid 5, hungrig skrikande mage. Nu har jag hällt upp ett glas pepsi max och dricker lite kaffe. Egentligen börjar jag vid 8, men.. det går inte, jag tar mig inte dit idag, jag känner mig inte hemma med min nya klass, jag käner typ ingen och jag saknar min gamla (som splittrades och delades upp på resten av klasserna). Mitt underliv kliar fortfarande, och det är ca 1½, snart 2 veckor sen jag hade sex, det brukar ha gått över vid det här laget, kanske är så för att det var hårdare än vanligt..

Jag har lovat att träffa en kompis idag. Vi var jättejättebra kompisar förut, men hon tänjde för mycket på sanningen och pratade skit om typ alla (undra då vad hon sa om mig), hon är oerhört självcentrerad och svek mig bla på min födelsedag. Hon är en någon som man aldrig skulle lämna ensam i samma rum som en pojkvän. Men, vi hade så sjukt roligt tillsammans, vi kunde verkligen prata och vi är väldigt väldigt lika. Så visst saknar jag henne, men jag tror att hon saknar mig mer. Det var hennes pojkvän, ehm ja ex-pojkvän tydligen, som jag träffade häromdagen. Vi ska iaf gå på prommis, vilket är bra eftersom jag har varit så trött de sista dagarna och har inte orkat gå så mycket.

Jag hoppas att få post idag också!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits