Hög mysfaktor på strömavbrott?

Jag fryser, shit vad det är kallt. Jag funderar på att ta en lång varm dusch, tända massor av ljus och koka en kopp the. Jag köpte mera ljus på IKEA idag, men de hade ovanligt dåligt utbud, jag som hade tänkt att bukra inför eventuella strömavbrott. Undra hur jag har lyckats undvika längre strömavbrott i hela mitt liv, visst någon timme utan ström var jag med om när jag var yngre. Men eftersom det blir allt oftare och allt längre (uppfattar jag det som) är det lite konstigt att jag inte får uppleva det. Jag har juh dessutom bott på lite annorlunda platser, både i skogen och i stan. Eller uppleva kanske är fel ordval, det är förmodligen väldigt jobbigt och påfrestande med längre strömavbrott.. kontentan är iaf att det är mysigt med ljus, när man själv får välja ;)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits