Har fyllt i minnesluckan..

Nu har jag messat lite med P och fått reda på vad som hände i lördags natt. Han hade tydligen försökt gå ner på mig och jag sa att jag hade mens, det var en lögn. Jag har inte haft mens på ca två år, men en jäkla bra bortförklaring tydligen :) Annars hade det som inte hänt så mycket sa han.. puuuh *andas ut*

Jag funderar på att klippa mig, det är bara så dyrt. Men jag är less på mitt hår som bara är.. långt. Jag har ingen frisyr och så har jag sett ut såhär i flera år, visst det är fint, men jag vill ha lite mer "frisyr". Eftersom jag har trust issues så har jag inte varit hos en frisör på fyra år, jag har helt enkelt svårt att lämna över ansvaret på någon annan, förlora min kontroll. För kontroll är det enda jag har kvar. Jag inbillar mig iaf att jag har det, förmodligen är det tvärtom.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits