Gammnuckan, det är jag!

Jag har alltid haft fler tjejkompisar än killkompisar. Faktum är att jag inte har haft mycket killkompisar alls de senaste tio åren, förrän nu. Det har varit lättare att träffa killar sen jag flyttade hit, sen så går jag på en teknisk utbildning vilket också gör sitt. Min klasskompis D (kille) ringde nyss och jag skulle berätta om min fredag, han brukar alltid berätta sådant för mig (när han får ligga haha) men jag hade lite svårt att få fram det. Jag som aldrig brukar tycka att det är svårt att prata om sex på det sättet..

På tal om det så frågade jag J i fredags om han hade berättat för hans kompisar (som jag också känner)om oss, han sa "bara för J", "inte för R?" frågade jag och han sa "nä, faktiskt inte. Jag sa bara till J för att vi berättar allt för varandra, men inga detaljer, vi gör inte som tjejer". Går alla killar omkring och tror att tjejer pratar om sex som i sex and the city? "Vi berättar inte heller detaljer, det gjorde man när man var yngre" sa jag. Det är så sant, när sex var nytt och spännande så var det det bästa som fanns att prata om.. I vuxen ålder så känns det som att det finns som en tyst överenskommelse att inte berätta detaljer, men också för att det försvinner något om man återberättar det, det går som inte att förklara i ord. Även om det var ett one night stand. Satt och funderade på när jag senast hade ett one night stand, kom fram till att det säkert var fyra år sen, haha gammnuckan det är jag!
.
Hmm.. undra vad J gör nu, han är het.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits