En bra dag

Tjoho. Plockade in en halv kvarglömd CS i munnen imorse, pulsen gick upp, magen slutade värka och jag var inte ett dugg hungrig. Gick på lektioner, var koncentrerad och fokuserad. Vid lunchen kände jag att det var dags att gå, jag ville helt enkelt slippa äta lunch med de andra. Så min macka och mitt äpple ligger kvar i väskan och väntar tålmodigt.. det enda jag känner att jag vill göra är att sova.

Jag grät inatt, jag grät och grät och sedan kändes det lite bättre. Det är skönt att må lite bajs ibland, och gråta ut och bli glad. När jag for från skolan vid lunch så gick jag omkring ett tag på stan, hittade ett par fina jeans på barnavdelningen på H&M, de var billiga och föjlde villigt med Elia hem. Jag älskar barnjeans, jag har juh själv inga former om höfterna.

Är riktigt trött, nickade till i tåget på väg hem. Har inte ätit alls idag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits