En bra dag, det trodde vi aldrig!

Äntligen! Jag har inte kunnat logga in här på länge, och när jag väl kom in så försvann allt när jag skulle posta det. Jag har ändå haft en ganska bra dag idag. Jag tog mig iväg till skolan, hjärtklappningen har inte alls varit lika hemsk idag och allt i skolan gick in. Satte mig tom efter skolan (då alla andra åt lunch) och pluggade. Jag träffade några gamla klasskompisar och alla var överens om att vi hade mycket sämre klasser nu. I vår förra klass var alla rätt sociala, alla kunde prata med alla och det var en lättsam stämning. Jag fick en kram av en kille, en annan kom och satte sig för att prata och bjöd mig på en fest och en tredje hintade om en dejt (vad ska man annars tolka "ska vi leka någongång" som). Jag har haft en bra dag, känns som att det var länge sen jag hade en bra vardag.

Jag har precis ätit dagens måltid, kände mig faktiskt bra i kroppen idag, inte sådär ful, fet och äcklig som jag brukar känna ibland, ofta. Egentligen skulle jag bara vilja krypa ner under täcket och mysa med en bra bok, men jag ska iväg på intervju..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits