Att ligga runt

Jag hade tänkt att strunta i att skriva det här här, men det vore som att ljuga för sig själv. Han kom hit, alltså han från förrförra helgen, vi pratade lite, hade sex och drack vatten. Jag tror att han har missuppfattat mig som person, och vi pratade om det igår. Han tror att jag tror massa "dåligt" om honom som att han ligger runt, men det är faktiskt det intrycket som jag fick av honom första gången då vi möttes på en förfest och typ alla hans kompisar var där och det blev rätt grabbigt. Då kom det fram endel om alla, vilka de hade varit med osv, bland annat att han har typ varit otrogen mot alla sina flickvänner. Fast det angår iof inte mig eftersom vi aldrig kommer träffas seriöst. Men på något sätt gillar jag honom. Trots att han verkar väldigt ytlig så känns det som att det finns något djup i honom, någonstans.

Jag tror att han tror att jag är någon som ligger runt, han skulle bara veta att jag kan inte göra det. Det handlar inte om att det är politiskt inkorrekt, äckligt eller slampigt, utan för mig går det inte, jag får sådan ångest, jag kan bara inte.

Det var rätt bra ändå.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits