Att "försova sig"


Nyvaken och försoven, fast med meningen. Ja lite iaf, jag skulle snooza men tryckte nog på fel knapp, eller så var det meningen ;) Jag har städat lite (i typ fem minuter) och sitter nu med ett glas saft. Även om jag har sovit länge i natt så har det inte varit god sömn. Jag har vaknat om vart annat, haft ont i halsen, tänderna och magen. Jag som aldrig är sjuk typ.

Eftersom jag inte kommer att gå på första lektionen så börjar jag inte förrän efter lunch, så jag borde duscha, gå och handla och städa mera. Men det skulle vara så skönt att krypa ner under täcket igen, varmt.

Igår visste jag inte hur jag skulle göra idag, om jag skulle "försova mig" för att slippa vara på skolan medan det är lunchtid. Ja, jag tycker att det är jobbigt att äta lunch med alla de andra i skolan. Innan jul så hade jag alltid en lunch innehållandes ca 100-200 kcal, vilket var mitt huvudmål för dagen, men alla påpekade att jag åt så lite. "Ja, men jag äter så mycket frukost och middag" sa jag. Det jobbiga är att hitta på lögner, jag är så dålig på att ljuga.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits