Vilken jävla dag!

Jag har mått så fruktansvärt illa periodvis idag. Efter att ha skyndat mig till skolan, varit på föreläsningar och skrivit arbete så unnade jag mig ett äpple på väg till jobbet. Jobbet, första dagen, det gick faktiskt jättebra, önskar att jag kunde berätta mer, men jag är juh som sagt lite paranoid. Jag kom precis genom dörren och har slängt i mig en rågrut, jag trodde att jag skulle kräkas för att jag mådde så dåligt. Jag tänkte vara sjukt duktig idag för jag trodde att jag skulle bli tvungen att äta på jobbet, så jag tog två sc, men slapp äta. Min chef.. svårt att berätta utan att säga för mycket, men jag sa något i stil med att "man behöver inte oroa sig för jättesmala barn, för jag var jättesmal när jag var liten och det har laggt till sig", och chefen sa något om att "vadå laggt till sig.. du är juh liten" och när jag sa att jag inte tränade sa han "det syns verkligen inte". Kändes som att jag inte var fetast i världen för en sekund. Snart börjar dokumentären på 4:an om någon jättestor tjej. Missa inte!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits