Vilken jäkla helg!!!

Var ute igår och kom hem.. nu. Jag vet, riktigt slitsam helg, jag ska göra en törnrosa och sova i hundra år, men kul har jag haft och fet som en gris är jag! Vart ska jag börja någonstans?

Fredag- Vi förfestade hos en tjejkompis som bor jättecentralt sen for vi ut, stureplan någonstans och jag var säker på att jag skulle träffa på J (killen, vi var på hans stammisställe) men det gjorde jag inte. L (tjejkompis) blev askalas och vi andra fick ta hand om henne när hon drog omkring tills hon puttade till mig när jag sa "nä nu får du ta och ge dig, skärp till dig" (jag är 23 och hon 28). Bästisen och jag dansade omkring och fånade oss lite och så kom det fram en kille till mig och så började vi prata, han var också från frosstaden och vi pratade på, han ville att vi skulle dra vidare och de andra ville gå och äta. Så jag och han for hem till honom och tog en drink och pratade, kysstes och somnade.. Jag sov med alla mina kläder på (haha, det är sant) för jag har så svårt att hålla mig om byxorna åker av.. det var ruggigt svårt att förklara för honom, han måste ha trott att jag var världens prydaste tjej. Men så vaknade vi upp och pratade och låg i sängen hela dagen.. han är seriös, jag fick en tandboste hos honom-seriöst!

Lördag- Jag skyndade mig hem och duschade (skrev en kort blogg) och for iväg på förfest-igen. Vi for in till stan, till ett stureplansställe och dansade och töntade oss. Hade skitkul och D (killen från fredagen) messade hela kvällen och ville att jag skulle komma.. skrev tillbaka och sa att jag ringer sen.. han satt uppe till 4.30 och väntade på mig (jag for först till en efterfest och sen hem till honom). Vi somande och hade inte sex, jag sov med byxor på- igen haha. Nu har jag äntligen kommit hem, fan vad skönt.

Jag ska aldrig gå ut igen. ;)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits