Trevlig utekväll!

Igår blev det ännu en stressig dag. Jag for på stan och så ringde min kompis och sa att hon skulle skujtsa hem mig och sedan plocka upp mig, så skulle vi hem till henne, förfesta, äta och dra ut. Jahapp. Jag försökte verkligen allt för att slippa det med maten, men det gick inte. Men det blev inte så mycket mat faktiskt. Min bästis följde med.

Vi for ut och träffade lite kompisar till min kompis, de är typ dubbelt så gammal som jag är, men det var trevligt ändå. Fick höra av en av dem att jag var "en av de vackraste han någonsin sett". Jahapp. Jag har haft lite dåligt samvete över att jag inte har hört av mig till D (killen från förra helgen) men egentligen är jag inte intresserad så jag har bortträngt det. Vi far vidare till ett annat uteställe och det första jag gör på det nya stället är att springa på D, det är sant, sjukt men sant! "Du har haft ganska mycket i veckan va?" sa han, "ja sjukt mycket". Sen så frågade han om vi skulle sova tillsammans, ehm jag sa att vi kunde ringas och så.. jag sa att jag var ute med min kompis H och han var typ beredd på att gå och hälsa på henne, men jag satte stop för det. Jag sa att jag var tvungen att gå men att vi kunde höras senare.. det gjorde vi. Jag åkte hem och han ringde och frågade om inte jag kunde komma, jag sa "näe kom hit ist" han sa att han skulle ringa och sedan somnade jag. Vaknade nu :)

Jag hade faktiskt kul!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits