Stenhårda, en hel dag!

Jag har haft så ont i brösten idag, för det är sjukt kallt på min skola och stenhårda tuttar en hel dag gör ont. Men det värsta är att jag har ingen att prata om sådant med, de flesta på skolan är killar (typ 80%) och de tjejer som mot alla odds går där är rätt.. grabbiga. J, som jag umgås med mest är kanske inte grabbig, men hon är ganska olik mig på många sätt. Min ex-bästis (vet inte annars vad jag ska kalla henne) H skulle skratta och hålla med om att det minsann är jobbigt med hårda tuttar en hel dag, haha. J pratar inte om sådant, jag vet inte alls mycket om hennes inre liv eller erfarenheter.. och då blir det att jag inte vill berätta för henne. Jag vågade knappt berätta om att jag hade haft sex med J. Jag tror inte att hon saknar förtroende för mig, jag är väldigt lojal och det har visat sig många gånger, men det kanske beror på att hon känner sig ung, orutinerad brevid mig (?), jag är juh trots allt lite äldre. Önskar bara att hon ville dela det med mig.. ändå.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits