Spinksmal är vackert!

Nu har jag pratat färdigt i telefon..

Jo idag så kom en kille i klassen (som kommenterar min mat mycket) fram till mig och sa "jo, jag måste prata med dig.. det där om din mat.." Jävla bajs hann jag tänka, jag pratade med en tjej på festen i fredags om att jag inte alls har några som helst ätstörningar utan att jag bara har en dålig period just nu och förmodligen så har hon sagt till de andra. "Ja, jag menar juh inget illa.." sa han och bad om ursäkt, "ahmen så allvarligt är det inte, jag blir bara lite less, det är ingen fara" sa jag. Varför drog jag inte historien om att jag inte har någon aptit just nu och min släktning är döende och det är allmänt surt liv jag lever (hörde jag ett snyft ;)). Jag önskar att jag var en sådan som alltid kommer på rätt saker att säga i rätt tidpunkt. Sedan sa han något precis när han gick "du behöver det inte".. what? Vad menar han med det, jag har funderat på det hela dagen, hörde jag rätt? Jag har iaf kommit fram till att han menar att jag inte behöver gå ner i vikt, men det vet jag redan.. jag tycker bara att det är snyggt att vara spinksmal och inte bara smal. Sovdags snart.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits