Som vanligt pratade vi om min.. mat

Har precis ätit, jag får äta en till rågrut om jag vill.. men jag är typ..mätt. Jo, vilken bra dag. Jag somnade som en liten stock igår vid 3-tiden och vaknade pigg som en nötkärna 11.00. Åtta härliga timmars sömn. For till skolan och träffade alla, idag var de inte ens de jobbiga jobbiga, jag har tom pratat med dem. Alt som sas på lektionen var jätteintressant och allt gick rakt in. Jag har också pratat med de som jag alltid gillar, vi satt och surrade efter skolan och många samtalsämnen kom upp, självklart var min mat ett. Jag sa ifrån för första gången idag, det var en kille som jag tycker är jättetrevlig som sa (alla andra skulle gå ner och äta) "du kan juh dricka en energidryck", jag hade juh med mig en red bull (light såklart) i början av veckan. Sen sa han (alla andra var runomkring men lyssnade inte) att jag inte äter, "sluta, jag tycker inte att det är roligt, jag tycker bara att det är jättejobbigt", han bara tittade på mig, som att han förstod och sa "okej". Jag och J pratade inte i början av dagen, men i slutet var det precis som det var mellan oss förut.. jag lovade att ringa ikväll.

Jag har även lovat H att gå på en prommis med henne, men det är så jäkla kallt ute! Fick ett sms från ett okänt nummer "Kommer du på lördag?", vem är det ifrån, det är inte killen som bjudit mig på festens nummer.. kanske hans kompis? Ska svara och fråga vem det är..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits