Shoppingdag

For iväg på stan idag, köpte ett linne och en tröja, sedan mötte jag upp bästisen och vi flamsade runt. Sprang på en tjej från frosstaden och vi stod och pratade lite, hon var med barn. Sedan sprang jag på han som skickade det där sms:et "jag vill ha dig" för några veckor sen, vi har inte hörts alls sedan dess och han skämdes.. Han ställde mig mot väggen och påstod att jag aldrig svarade i telefon när han ringde och jag sa att jag generellt sett är dålig på att svara i telefon och på sms, han tyckte att det var en dålig bortförklaring. Jag åt inte alls förrän jag kom hem vid 19-tiden och då var jag sjukt hungrig (bästisen åt på stan) så jag åt.. och blev efter ett par timmar hungrig igen.

Bäst idag är mina nya fina kläder!

Fick mess av D också, han vill att vi ska ses på tisdag. Jag jobbar.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits