Presenttips?

Hemma! Känner mig trött fast jag sov så mycket i natt, det är väl åldern ;) Har precis pratat med mamman och hon undrade om jag har slutat vara så yr, och det har jag juh, min kropp har väl vant sig med sc nu och hjärtat gör inte längre ont. Men samidigt så blir det svårare att gå ner i vikt när det är såhär, så numera tar jag två sc/dag ibland när jag har långa dagar för att orka med och inte trilla dit. Jag har varit på skolan och sedan jobbat idag, den här veckan har varit ganska tung men det är skönt att få så mycket gjort och få in lite pengar. Jag skulle behöva dammsuga och städa i min lägenhet, den här verkligen fått lida den här veckan när jag inte har haft tid för någonting eller någon. På tal om det så fyller min kompis år imorgon, jag måste hitta en fin present, men vad? Hon fyller 24 och jag är typ sämst på presenter.. kanske kan man köpa något klädesplagg, fast vi har inte samma stil.. jag är sämst :) En parfym kanske? Haha..

Haha, jag råkade snubbla på centralen idag, japp smidig som en elefant är jag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits