Pinsamt som fan.

Jag har gått omkring som i en dimma idag, det är klart konstaterat att jag är sjuk på något sätt. Jag pratade med mamman och beskrev hur jag kände (som att jag var utanför min kropp och tittade på) och hon blev nog lite orolig. Jag känner mig inte speciellt förkyld, visst snorar jag lite, men bara lite, men jag har väl förmodligen feber och feberyrar.. jag känner mig inte som mig själv.

Jobbet idag var jobbigt, jag kände mig tjatig och gnällig och det är aldrig roligt. Sen vill jag inte säga att jag är sjuk, jag vill juh jobba..

Jag åt verkligen som en häst i helgen, på fyllan så köpte jag lite godis (jag vet- dumt som fan!) och tycktesåklart att jag förtjänade att äta.. min mage svullnade upp och den har kurrat och grinat hela helgen, dessutom var jag gasig när jag sov hos J, pinsamt som fan :) Det är juh inte så att vi känner varandra..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits