Nattfilosofi på hög nivå

Så sitter jag åter här, somnade vid 20.30 och vaknade efter drygt tre timmar, med smink på och allt. Känner att jag behöver något, en solbränna, ett intresse, en dejt. Visst fan, alla hjärtans dag idag, vilken jävla plåga. Inte för att jag är misunnsam alla gulliga små hjärtegrisar där ute, och inte heller för att jag är singel, utan det är bara en sådan jäkla överskattad bajsdag (mognaden är på topp). Roligaste alla hjärtans dag-grejen någonsin var en singelfest, det säger väl allt!

Jo, åter till att jag behöver någonting i mitt liv, nu är jag less -igen. Förra gången jag var less så skaffade jag mig ett jobb (bockar av), men mitt omättliga behov av nya passioner tar vid efter ett par veckor.. inte så att jag slutar det gamla, utan jag fyller som hela tiden på, tills det blir för mycket.. typ. Just nu känner jag att jag vill bli lite hetare med en smalare kropp och ett gyllenbrunt skinn, fina naglar som inte delar sig och gärna någon att ha regelbundet sex med (J känns bara som något väldigt tillfälligt). Eller någon, han ska vara sjukt het.. är det för mycket begärt?

Eller typ någon att sitta och dricka kopiösa mängder kaffe med, på stan, efter jobbet. Någon Ana, tillsammans kan vi sukta i timtal efter gräddbakelser och kladdkakor, grina åt vårat fläsk och övertyga oss om att livet är så mycket bättre om man är ett vandrande skelett.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits