När jag äntligen får sova..

Jag kunde inte somna igår, jag tänkte "nu blir det ytterligare en sömnlös natt". Men vips så somnade jag vid 1-tiden, vaknade av väckarklockan kl 6. Struntade i den och ständge av den, jag ville sova vidare och behövde det verkligen. Nu är jag nyvaken igen och så glad för att jag har fått sova, jag trodde typ att jag aldrig skulle få sova igen, men icke :)

Jag borde verkligen plugga idag, men jag borde verkligen ta en jättelång prommis idag också, gärna nu när det är ljust och soligt. Längtar till vår och sommar, fast när man äter sc så blir man så.. svettig, jag har aldrig varit svettig alls, men när jag började med ephedra för ca 2 år sen så märkte jag av det efter ett par månader. Men det är väl för att förbränningen går upp och hela kroppen får en högre temperatur. För mig är det ingt problem, jag kanske är "normalt svettig" nu, medan jag inte alls var det innan. Haha, normalt svettig.

Är jättetörstig!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits