Mina frusna stackare

Jag funderar på att fra och simma imorgon innan jag börjar, men egentligen borde jag också fixa mina skor hos en skomakare, jag har inte hunnit så jättemycket med mig själv den här veckan. Dessutom måste jag hitta en bra present, åh! Mina bröst är jättesmå ikväll, det kanske är för att stackarna har frysit som tokar hela dagen..

Jag pratade med mamma tidigare (som jag iof redan berättat) och vi pratade om att det borde ta ganska mycket energi att värma upp kroppen när det är så här kallt. Frågan är bara hur mycket? Jag tycker att det är jättejobbigt att gå och frysa hela tiden, fast jag har alltid varit sådan, hela vintrarna! När jag var yngre stod jag i duschen upp till en timme för att slippa frysa, mina föräldrar var inte så glada över det :)

Nu kokar jag the och ska se lite tv innan sömn, mys!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits