Min utekväll igår

Natten till igår drömde jag att min blogg blev upptäkt av mina kompisar, det blev världens kaos och alla blev arga på mig..

Aja, igår bloggade jag bara en gång, jag hade så sjukt bråttom och hade jäkligt tajt med tid. Iaf så fyllde min kompis år jag hade köpt ett superfint silverarmband, jag var faktiskt jättenöjd. Vi for och åt buffé och det.. är jag mindre nöjd med. Jag åt och åt och åt, helt omöjligt att säga hur mycket kcal jag fick i mig men det var så.. jävla mycket! Jag ska inte äta idag.. fyyyyy fan!!! Jag har inte ätit så mycket på många månader, men jag hoppas på att min kropp fick upp förbränningen och att jag snart är av med allt (det var ca 20 timmar sen vi åt) jag vill verkligen bajsa ut allt.

Efter det så gick vi ut. Det var inte speciellt roligt.. jag drack väldigt lite eftersom jag blev lite lite rödflammig igen. Fick lite ragg, men ingenting jag ville ha. Min kompis sprang på en kompis till henne och hans kompis var het, jag sa det till henne och sedan sa hon det till sin kompis, jag hoppas att det inte gick vidare till honom.. jag gick iaf därifrån. Hans kompis flirtade med mig, men honom ville jag inte ha. Jag hade iaf inte så speciellt kul.. kanske för att jag var så uppsvälld av all mat. Jag gick runt och hade så ont i magen hela kvällen.

På toaletten var det en massa småtjejer som stod och sminnkade sig i en kvart. Hade jag sett dem på stan hade jag antagit att de var runt 16, men eftersom de var ute så måste de ha varit 18. De var så smala allihopa och töntade sig med att måla rouge fyra gånger och knäppa kort.. Avundsjuk? Ja såklart, det var så mycket lättare att hålla sin vikt när man var yngre, och alla var så smala och platta med minimala tuttar. Det här med bröst är en sådan paradox för mig, stora bröst är snyggt, men eftersom de innehåller typ bara fett så vill jag bli av med fettet.. konstigt ja. Min kompis sa iaf om småtjejerna "undra vad det är för ålder här", "verkar som 12" sa jag, sen skrattade vi rått.. och avundsjukt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits