Men mest av allt är jag less på mig själv

Idag har varit en riktigt hemsk dag. I skolan var det inte alls bra, vissa av de jag (tvingas) umgås med är så sjukt omogna att jag skäms i närheten av andra människor. Okej jag är väl inte brådmogen, men jag kan sköta mig.. är så less på dem, och det värsta är nog att J tycker att de är roliga gaaaaah!!! Vi satt allihopa och åt lunch och kommentarena om min mat haglade som vanligt "är det allt du ska äta!!!" typ. "Ja jag vill inte bli lika tjock som du är"  vill jag säga.. men jag tycker juh att de är fina även om de är stora, men jag orkar inte med detta eviga tjatande, less på matpratet på lunch. Jobbade direkt efter skolan, det var jobbigt och kaffemaskinen fungerade inte. Jag har inte fått en ordentlig kopp kaffe på hela dagen. Men allt beror nog egentligen på att jag har sovit så dåligt de sista dagarna, men jag försöker som galet, är så less på att inte få sova.

Jag åt på jobbet idag. Mat, dumma dumma Elia. Mest av allt är jag less på mig själv.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits