Massa nytt idag

Jäklar vad snabb jag är! Jag gick upp 8.20 och är färdig att fara nu, det är inte ofta jag är snabb :) Jag har på mig mina nya barnjeans och ska ha mina stövlar, J brukar alltid fråga mig om jag har nya kläder om jag har något som jag inte har haft förut.. Jag köper juh rätt mycket kläder ist för mat, så hon tycker att jag har nytt hela tiden. Men det är juh för att jag prioriterar att köpa billigt i övrigt, och så köper jag mina kläder ofta på rea eller second hand. Oj jag känner av sc:en idag, det har jag inte gjort på någon vecka, ska nog ta en sc vid lunch.. fast jag ska juh dricka ikväll så det kanske inte är så bra ide med tanke på hur jag blev förra veckan, alltså helt röd.

Jag har inte kunnat bajsa på många dagar nu, undra vart hamburgaren tog vägen? Är trots svull igår ganska platt. Inte som en pannkaka though.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits