Lika bajsigt som förväntat!

Efter att jag tillslut äntligen somnade om så vägrade jag vakna, men vilje.. struntade i väckarklockan 6.00 och ställde om den på 8.00 och även då var det jobbigt att ta sig upp, men upp gick jag iaf. Skolan gick jättebra, vi är inne på ett rätt svårt moment just nu. Lunchen blev ett äpple och folk klagade på hur jag åt det, för att jag först gnagde bort skalet (allt detta för att det skulle ta längre tid) och sedan tog små små tuggor.

For och drog en stund i butiker, hittade barnjeans på H&M som inte fanns i stl 170cl, jag provade 164:or och fastän jag köpte samma modell i 170 för ett par veckor sen så passade de. Shopping triggar mig att gå ner i vikt, om jag är hungrig så tränger jag på mitt ett par jeans och plötsligt när jag ser allt fläsk så är hungern inte prio nummer ett längre.

Sedan var det dags för jobbet, det var skoj, känns bra.. önskar bara att jag kunde berätta mer.. Jag for därifrån, kikade lite mer i butiker (mest bara för att inte åka hem och äta) och så kom jag hem nu nyss. Jag är trött, jag har sovmorgon till 8.00 imorgon, sedan blir det jobb.. igen.. Och så rullar det runt.

Alla hjärtans dag har varit lika bajsigt som förväntat..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits