Less på mig själv

Jag blir så less på mig själv, jag lov sömnlös nästan hela natten.. igen. Jag somnade strax efter 5.00 och vaknade 7.40 och jag som var så trött? Tog sc nyss, men var inte sugen på kaffe (?) men nu börjar magen trycka på och skulle må bra av lite.. tömning. I natt låg jag och tänkte, tänkte och tänkte. På vad? Allt mellan himmel och jord, mina ex-dejter, mitt nya jobb, skolan, kompisar, lördag, böcker, barn.. det är så svårt att bryta tankemönster och bara somna.

Idag blir det skola (hoppas att kunna blogga därifrån), sedan blir det jobb till ca 18.30, sen måste jag gå och handla. Min mjölk som fortfarande är nästan full gick ut den 31/1, jag har ingenting hemma. Ska köpa kaffe, har tänkt köpa rättvisemärkt (om det finns för snabbkaffe). Mitt jobb har världens godaste kaffe, det är en riktig kaffemaskin med skummjölksgrej och allt!

Mina fornarinajeans sitter lösar än någonsin, fast iof är de rätt (typ inte alls) nya.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits