Lågt blodtryck igen

Nu har jag fått sova! Iförrgår somnade jag kring tre och vaknade av mig själv vid fem, helt sjukt trött dag igår. Jag var på skolan, for till jobbet (jobbet var jobbigt igår) och sedan var jag tvungen att gå och handla, jag hade ingenting hemma.. fast egentligen var det bra. Men jag var så hungrig :(

Nu har jag varit och fixat lite grejer, så här tidigt på morgonen! Jag känner mig så svag idag, inte hungrig men jäkligt sugen. Jag har alltid haft lågt blodtryck, men förra året så var jag förkyld när jag tog blodtrycket och det var lite högt då.. jag blev kallad på återkontroll men jag vågade inte gå. Jag trodde att jag fick högt blodtryck av mina ephedrapiller och vågade inte gå tillbaka, nu när jag mätte så var det lågt igen :)

Vad skönt det skulle vara att få somna om nu.. mmmm sova


Kommentarer:
Postat av: caroline

Jag fick också lova tt gå och handla igår, jag gillar det INTE, e så lätt att det slinker med ngt gott i korgen... Hoppas du får en bättre dag idag, nu när du fått sova lite mer kanske det blir lättare iaf!

2007-02-28 @ 12:16:36

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits