Jaha, jag är typ fetast i världen.

Min mage är konstig, har förmodligen fått ut allt som jag tagit in de senaste dagarna. Nu har jag vaxat mitt andra ben också, det är, som jag skrev för nåon dag sen, nästan skönt. Gränsen mellan smärta och njutning är hårfin. Jag vet fortfarande inte vad jag ska göra ikväll, känner mig lite yr (inte i närheten av det jag kände igår, men ändå). Jag tror inte att jag far till J, jag kan inte förstöra allt nu.

Glömde att berätta om en incident igår, jag och min kompis D satt och skrev labrapport och jag blev klar snabbare så jag satt och surfade och kikade på lite kort. Så såg jag lite kort på mig själv och D tittade på, jag har gått upp i vikt sedan de korten,  men inte speciellt mycket, kanske 2 kg. Iaf så började vi prata om det och D sa "jamen det är väl inte så svårt att gå ner till det du vägde där, det är bara att sluta äta så mycket". Jag ville typ dö. Dö dö dö. Jaha, jag är typ fetast i världen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits