Jag ska bli platt som en pannkaka

Jag var så glad för att jag var så platt imorse (brukar bli det när jag sovit länge) men den glädjen byttes ut snabbt. Jag provade några gamla jeans, de satt inte så bra.. visst så bra att jag kan ha dem, med riktigt trånga. Jag har inte ens pallrat mig iväg på prommis idag..

På sista tiden har jag kännt att det skulle vara skönt att bo med någon.. visst skulle jag kunna flytta ihop med några kompisar, men hur ska jag då kunna ha mitt ana-liv? Vi pratade om att flytta ihop i helgen, alltså B och jag.. men jag behöver juh så mycket ensamtid. Min kompis D ville också att jag skulle flytta in hos honom, men han skulle bli typ galen på min mat.. Skulle vara mysigt att bo med någon.. som pojkvän, men jag blir juh aldrig kär.. typiskt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits