Hur sörjer jag?

Jag måste ha somnat en stund.. även om det inte känns så. Idag känner jag mig lite uppklädd har min nya boomerang-merinoullkofta som jag köpte i fredags och så har jag en classy svinrygg (håruppsättning). Funderar på att ta med ett äpple och en festis (sugarfree, den nya rosa :)) till lunch, men kommer juh få en massa kommentarer som vanligt.. En släkting till mig har fått en tumör i hjärnan och jag menar att jag har svårt att äta delvis pga det.. vilket kanske är sant? Gu vad hemskt det låter, jag har som inte skrivit det förrän nu och det känns.. konstigt. Alltså jag vet att hon är döende, men jag har som inte hunnit reagera på det här ännu.. jag vet inte hur det är att förlora någon på det sättet.. Hur sörjer jag?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits