Heta, hemska drömmar

Jag somnade som en stock igår, har drömt en massa hemska drömmar i natt. En dröm jag drömde var att det blev översvämmning och mitt i allt kaos så var det någon som trängde in sina fingrar imitt underliv, jag gick för att duscha bort allt det äckliga och gömma mig. Men mina kompisr hittade mig och frågade varför jag gömde mig..

En annan dröm var att vi var i typ någon stuga och det var jättemycket folk, men bara några få sängar, så jag hamnade med en (het) kille och det slutade med att vi låg och kysstes. Sedan gick dagen och kvällen kom och alla skulle lägga sig igen, och då ville plötsligt alla tjejer sova med "min" kille. En gammal kompis till mig var där (har inte sett henne sen i somras) och hon försökte kysa honom.. men han ville inte. Men det var en annan tjej som vägrade ge sig, Hon drog ihop sina kompisar och började kalla mig saker och påstod hur jag var.. jag började gråta och ingen var på "min sida", tillslut började hon örfila mig. "Min kille" skrev en lapp till mig, jag förstod att det var något slags förlåt, me jag struntade i lappen.. och gick, vaknade.

Jag vet inte hur jag ska göra idag, J vill att jag ska komma till henne, men då blir det en massa mat. H vill också ses, men jag orkade typ inte, sov juh tills nu (hon hade tydligen bortamatch i natt) och nu messade min ex-bästa vän H och vill göra något. Jag vill typ.. vara ifred.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits