En jäkligt virrig helg

Förmodligen är jag typ sjuk. Jag har sovit och sovit som om jag vore död, jag sov hos J (han som jag har sex med.. typ) natten till söndag, vi sov typ 05-16 (11 h) och sen när jag kom hem så somnade jag vid 20 och vaknade nu (18h senare) och så har jag haft yrdrömmar så jag undrar vad jag kan ha för sjukdom.

Jag och J (kompis) gick ut i lör på en gammal klasskompis fest och det var typ.. inte jätteroligt, jag råkade hångla med en kille som jag inte ville ha egentligen, men han var så och ibland är det så jobbigt att säga nej hela tiden.. dålig bortförklaring? Sen när jag och J hade kommit hem till mig (hon skulle sova här) så ringde J igen (hade missat hans samtal under hela dagen och kvällen) han ville att jag skulle komma dit och det ville jag med så jag lämnade J i min lägenhet och for dit. Vi badade och hade det bästa sexet vi haft hittills (tycker jag) sen sov vi sjukt mycket.. jag hade jätteont i magen (för all mat jag åt under lördagen). När vi vaknade till så hade vi mer sex och sen for jag hem..

Egentligen har jag mest sovit i helgen.. jag ska och jobba idag.. bloggar lite vettigare senare.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits