En jäkligt hektisk dag

Jäklar vilken hektisk dag det har varit idag, vaknade och funderade på att strunta i skolan och sova vidare, det gjorde jag inte. Jag steg upp som en duktig flicka, tog hoppsasteg in i duschen och redde ut mitt fågelbo till hår.. drog iväg till skolan, skitsvårt på lektionen.. nu går det undan! Sedan dog jag.. nästan, jag åt.. och åt och åt. Okej, nu överdrev jag men jag blev övertalad att följa med och äta buffé (detta hade nog aldrig hänt om inte en kille i min klass började prata med mig om mat strax innan), jag åt kanske tre fjärdedelar av en hamburgare, jävligt onödigt. Sedan for jag iväg och jobbade, kände mig som en jäkla tjatmoster och blev så less på mitt eget tjat.. oh nu börjar Medium om..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits