En.. gasig dag.

Jag kom nyss hem, jag har suttit hela dagen i skolan och pluggat, det behövde jag verkligen! Har kokat mig en kopp the och ätit dagens måltid. Jag började så sent idag så jag slapp äta i skolan, tjoho. Idag fick jag veta att min kompis kompis (jättegullig tjej) har sökt hjälp för sin anorexi, "äntligen" utbrast jag när min kompis berättade och sedan hade jag en liten utläggning om hur viktigt det är att äta rätt och må bra.. fan vad jag är dålig :)

Jag fick även höra "du är så liten", "jag är faktiskt av meddellängd" sa jag. "Jaha, men du ser så liten ut", mer sådant vill jag höra, speciellt när min mage har varit så sjukt svullen som den har varit idag.. helt.. gasig typ :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits