En fet fin vit lögn

Läste mitt inlägg från i lördags (om att bli dissad) för jag kände mig så sjukt dissad i fredags när han inte hörde av sig när jag for in till stan för att ses. Jag struntade juh i att ringa upp honom när jag såg att han ringt på dagen, men på natten så ringde han igen, jag missade samtalen men messade när jag kom hem i lördags och han ringde upp. Iaf bland det första han sa så sa han "vad hände igår", iaf så sa han att han hade åkt hem när jag sa att jag skulle komma och så hade han "somnat direkt med kläderna på och allt".. Jag tror att det är en fet fin vit lögn. Men det stör mig inte så jättemycket, hellre en bra genomtänkt lögn för att han inte vill att jag ska veta sanningen än att han berättar om någon annan tjej. Inte för att vi är på gång att bli tillsammans, men det var en lögn som jag hade kunnat säga..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits