Det var då ett jävla tjat..

Det blev ingen prom, fastnade i telefon i typ 2½ timme. Känns så kul att ha H tillbaka i mitt liv, fast det var jag som tog avstånd.. hon är verkligen en pärla, men det är klart jag glömmer juh inte allt bara sådär. Nu ska jag gå till sängs, jag ska upp kl 6.00, har skola, jobb och räkningar i massor. Får äntligen mina pengar, tjoho. Det har varit lite bloggande idag men det är svårt att komma undan och sitta ensam vid datorn, ska försöka imorn.


Imorn är det skola fram till tre, vad ska jag ta med till lunch- äpple?, eller ska jag inte ta med något och lyssna på allt tjat som mättar. Det var då ett jävla tjat om min mat! Min klasskompis (hånglet) M och J (kompis) hade tydligen pratat om mig idag, M hade frågat om hur det är med mig och så.. happ.


Sov sött.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits