Dagens måsten

Jag avskyr sånna här dagar när jag inte får någonting gjort, känner mig så värdelös som slösar bort en hel dag.. Jag har bara sovit, sett tv, målat naglarna.. ja helt världsliga ytliga saker. Men sånt ska väl också göras, mest av allt.

Idag ska jag:

- Se Medium
- Uppdatera mina kunskaper från en gammal kurs
- Skriva lite labrapport
- Vaxa benen
- Gå en promenad
- Ringa min bror
- Prata med J (har inte sett henne på en v)
- Se Simpson
- Handla pepsi max

Nu är det på en lista så det är måsten.

Kom och tänka på mitt ex, han skickade SMS i natt. Han är verkligen speciell, vi var så nära, min bästa vän. Han har liknande problem med sig själv som jag har, han är den enda som vet så mycket om mig.. vi pratade fortfarande fem gånger per dag även efter att vi gjort slut. Men det gick inte längre, det var för destruktivt så jag bröt för ca ½ år sen, han messar ibland men jag svara aldrig.. Jag saknar att ha någon så nära..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits