Blir jag vis nu?

Nu har jag suttit och noppat gamla kläder i ett par timmar, tja det är sådant jag gör på en onsdag kväll. Andra ser onsdagen som lillördag och ytterligare en anledning att öla (dricka öl) men jag, jag sitter och noppar kläder, och med ens så har jag blivit äldre än min mormor.

Klockan är redan efter elva, jag borde sova, eller ringa och sms:a de som ringt och messat mig under dagen och som jag inte har orkat "återkomma till". Det är som att jag slutar fungera kring 19-20 på kvällen, då vill jag vara ifred.. hur skulle någon någonsin vilja och orka bo med mig när jag är så? Fast det så klart, jag vill juh inte bo med någon annan än mig själv och dessutom så vet jag av mina föredetta sambos och kombos att jag blir en social prick efter ett tag..

Min ena visdomstand börjar komma ordentligt nu, kanske det påverkar min sömn? Det sticker som ut två bitar av tanden på vänster översida, blir jag vis nu? Förmodligen inte, troligtvis så ruttnar de bort inom de närmsta fyra åren precis som för alla andra..

Imorgon får jag nog lön, pengar gör mig glad. :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits