"Älskar dig"

Jag är så bajsdålig så det finns inte. Här går jag och är trött och sjuk hela dagen, orkar knappt prata med någon och vägrar svara i telefonen när folk (som jag inte i vanliga fall brukar prata med) ringer.. och trots allt detta så kan jag inte sova. Imorgon (idag) måste jag gå upp 6.00 för att hinna till skolan, vi har en jätteviktig dag som jag absolut inte får missa och så hade jag tänkt att stanna kvar efter och plugga.. vilket jag inte kommer orka om jag inte får sova.

Ligger och tänker lite på helgen, på J (killen), på folk omkring mig, på de som jag är dålig på att höra av mig till, men som jag älskar mest av allt. J (tjejkompisen) trodde att jag hade sagt "älskar dig, puss" till J (killen) när vi pratade i lördags och bestämde att jag skulle komma.. hahaha vilket skämt. Jag säger aldrig.. typ aldrig att jag älskar, som i kille/pojkvän.. Det betyder väldigt mycket för mig och jag vill inte missbruka ordens betydelse, dessutom har jag knappt älskat någon av mina killar..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits