Aaah, äntligen är denna dag över.

Jäklar vilken dag det har varit idag.. jag har fått en jäkla massa gjort idag iaf. 6.00 steg jag upp, 7.00 for jag till skolan och gjorde arbete, 9.00 började första lektionen, slutade 15, började jobba 16 och slutade nu. Jag är trött! Men det har varit en rätt bra dag, kände mig taskig mot D (killen från helgen) och svarade på hans mess, fick tillbaka en förfrågan om vi kan ses i veckan.. suck.. vad ska jag göra?

Jag blev så glad i morse när jag gick ut, det var bitande kallt, men inte så där rått som det brukar vara i sthlm, utan en torr och kall vintermorgon som hemma i frosstaden. Hann bli arg typ det första som hände i morse i skolan, jag satt och fick göra typ allt på arbetet (grupparbete), hann tänka både en och två onda tankar innan allt var klart. Föreläsningen som jag berättade häromdagen som var svår, allt är inne i huvudet nu :) En tjej i min klass som faktiskt är rätt duktig (pluggar mycket) satt och beklagade sig över att hon inte förstod..

Jag fryser och är trött. Morr!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits