Unga, heta killar

Jag kom hem nu, är sjukt trött och kan bara tänka "sova", "sex" och "mätt". Jag har ätit allt som har stått framför mina ögon idag, har kräkts två gånger men har fått i mig sjukt mycket ändå, så "dagens" för idag kommer inte att komma. Vad jag har ätit? Hamburgare, kex, pommes, popcorn, chips och choklad.

Flirtade med en ung kille där jag var. Först trodde jag att han var 18, men kom fram till att han iaf måste ha gått ut gymnasiet då han jobbade (inte måste, men förmodligen) och då är man.. 19? 20?. Han var rätt het, unga killar kan vara det ibland. Hade bestämt mig för att dra en vit lögn om min ålder om han skulle fråga, det gjorde han inte, det stannade vid att vara bara en flirt. Nu måste jag sova, upp och jobba sen.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits