Tungan är död, men annars är det bra

image87


Gjorde misstaget att googla på "halsont" på bildsektionen. Usch och fy vilka bilder. Jag vill inte veta hur saker ser ut egentligen, klarar mig i min lilla bubbla. The bubble girl. Gillar verkligen filmen "bubble boy" och Seinfeldepisoden med "the bubble boy" då han (bubbelpojken) försöker strypa George för att han har fel i TP, fast han egentligen inte har fel.. (om jag inte minns fel). Tänkt att verkligen leva i en bubbla. Som tur är finns det finare bubblor än så, typ tuggummibubblor och såpbubblor. Så här ska det se ut den dagen jag gifter mig, om det någonsin händer, små barn som blåser såpbubblor.

Jo, lite långsökt men varför jag började söka på "halsont" är för att min hals är inte rolig just nu. Har kräkts tre gånger på mindre än ett dygn och det gör ont. Tungan ligger död i munnen men annars är det bra.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits