Stalker

image104Ja då är det natt igen. Jag kräktes igen nyss och det var så äckligt, det brukar aldrig lukta spya, men nu gjorde det det. Kanske för att jag fick upp gammal skit också? Mysigt att läsa, ehm sorry.

Igår när jag var på stan och pratade med mamman i telefon så kände jag hur någon förföljde mig, så jag stannade till lite för att släppa förbi personen. Då stannar han också och försöker prata med mig, "jag pratar i telefon" säger jag och vinkar att han ska gå. Han pratar engelska och säger att han vill prata, jag säger att han ska gå och han lyssnar inte. Han fortsätter förfölja mig och försöker prata, skakar av mig honom efter ett tag. Min mamma är redan sjukt orolig att jag bor i stockholm, nu gjorde han inte saken bättre.



Fy vad jag mår illa..

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits