Söderkis sökes

Uppe och ont i halsen, snuvar dessutom så det är inte bara för att jag har kräkts. Min mage är svullen och jag fick nog inte upp allt i natt ändå, annars brukar den vara plattare. Fy vilken tråkig utgång igår, träffade som vanligt D som ville att jag skulle sova hos honom, nä tack. "Men det blir juh närmare imorgon för dig" han menade att det skulle gagna mig att sova där för att jag skulle ha närmare till jobbet idag, "men jag vill inte ha sex med dig" sa jag inte :)

Usch och fy för att gå upp idag, tur att det var tråkigt igår så jag tog mig hem i vettig tid. Jag har inte lika skoj ute längre. Eller så är det en period. Jag skulle vilja gå på söder någon gång, men jag känner inte så många som hänger där. Jag får skaffa mig ett helt nytt umgänge alltså. Gomorrn.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits