Mysa i jul-myse-tider

Söndag,morgon? Jag vaknade nyss, åh jag önskar att jag bara kunde få sova när jag är trött. Sova ut och då inte sova i tolv timmar utan typ sju? Jag har ont i magen, förmodligen för att jag inte fick upp allt när jag frossade förut, men det bar juh bara rågrut som jag inte kräktes upp igen. Men å andra sidan så fick jag ont i magen tidigare idag när jag åt en varma koppen..

image108Det är rätt mycket folk på stan nu, alla är jultokiga och det är ganska roligt att se när folk springer runt som yra hönor. Själv är jag ganska så färdig med mina julklappar, i tanken iaf. Jag vill ha någon att mysa med såhär i jul-myse-tider, men jag har ingen som jag vill mysa med, bara en massa otänkbara kandidater. En kille på jobbet som inte jobbar där men ändå var där idag (svårt att förklara ;)) flirtade med mig idag, jag tyckte mest att det var jobbigt, inte alls min typ. Visst han var trevlig och vältränad, men där slutade allt. Han var lite för.. pratsam, för intresserad, för ihärdig. Han frågade mig vad jag skulle göra ikväll, "sova" sa jag. Vilket skämt.

Jag har knäckglass i frysen som ropar mitt namn, vafaaan, jag vill sova, eller ha sex. Ja tack.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits