Min vän Nemi

image105

Gomorrn. Har varit vaken en stund, läst nya Topp Hälsa och har borstat ut mitt burr till hår, sedan duschade jag och nu är håret platt och.. platt. Och nu medan jag laddade upp nemi-bilden (snark så segt) så satte jag i mig en sc (supercaps), japp. Jag åker hem om ca en vecka och måste gå ner tills dess. Berättade före helgen om att jag hade gått ner i vikt, ja och nu har jag gått upp, inte mycket men ca 0,5 kg. Det är egentligen konstigt att jag inte har gått upp mer med tanke på vad jag har ätit, men samtidigt så har jag fått upp stora delar av det. Lätt värt att få äta massa choklad och mat.

Jag gillar Nemi, känner mig lite lik henne. Jag har faktiskt alltid känt mig lite "goth" och har haft en del goth-kompisar när jag var yngre. Men jag har förklätt min goth-känsla i söta rosa lolitakjolar, blondt hår och stora tuttar. Närbesläktat? Inte? :)

En Nemi-bok skulle jag kunna ha önskat mig till jul.

Kommentarer:
Postat av: Fridah

HA EN JÄTTEFIN DAG. :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits