Min fiende Musansiktet

image109Pust, stånk, stön!!! Råkade gå in på min en gammal jobbarkompis blogg, vi jobbade tillsammans i somras och jag avskydde henne från dag ett, självklart välmotiverat. Hon är väldigt smal och visar upp sin kropp så mycket som möjligt från "modeinlägg" till bikinibilder, men så ser hon ut som en mus i ansiktet så någonting måste hon väl få.

När jag väl hade kräkts färdigt över hennes fula nuna så ser jag att vi har en gemensam kompis.. nej nej nej! De var tydligen på gotland i somras tillsammans under stockholmsveckan (vem vill man besvisa något för egentligen?). Aja jag skiter i vilket, för vår gemensamma kompis är egentligen Reds kompis som jag kan avvara till musansiktet.


Nu ska jag gå på prom, får energi av Rihannas "Don´t stop the music".

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits