Ment to be

Jag kunde inte somna i natt, låg och funderade på varför jag är så konstig. Jag pratade med mamman igår och hon sa helt plötsligt "har du pratat något med N", jag fick typ en chock. "Va? Ehm, ja i helgen" och så skrattade vi, hur kan hon veta något sådant.? Jag har inte pratat om honom sedan i kanske april och jag och han dejtade juh seriöst förra sommaren (och en gång nu den här sommaren) så han har inte varit aktuell på länge. Men hon kände väl på sig det.. inte vet jag? Jag måste väl ha sänt ut några signaler, tonlägen eller ledtrådar för att hon skulle snappa upp det..?

Men så är det med relationer som man inte riktigt har avslutat, som att det alltid kommer att vara något. Men nu är det annorlunda med N, för nu känns det inte så som det kändes då och det är så jäkla skönt för nu kan jag lämna det här utan att tro att han och jag var ment to be.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits