Men det är.. skönt

image84
Det har varit en jättelång dag i skolan, det är mycket som händer där nu. Vi har suttit från ca 10 i morse till 19.30 ikväll. Jag åt som bekant 2 flatbröd i morse, men annars så åt jag ingenting. Så efter skolan gick jag och handlade, ville bara äta mycket och gott. Köpte färdig paella och stekte upp när jag kom hem. Frossade (den var inte ens god) åt lite mumsmums och allt upp igen.

Jag vet att det är äckligt, men det är.. skönt. Vet inte hur jag ska förklara det, men det är som ett lugn som kommer efteråt istället för någon ångest. Hörde någonstans att det är för att endorfinerna kickar in när man kräks, så kan det vara.

Ska bli så skönt att få sova om ett tag, men gör en ansiktsmask just nu. Jo förresten, skolan var faktiskt okej idag. Jag kände mig ganska stark. Som Pippi ungefär.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits