Mage som mumin

Jag har alldeles ont i gommen idag, som ett blåmärke men i gommen. Jag måste skynda mig lite, jag orkar inte hålla på och sminka mig så mycket nu eftersom jag ändå måste duscha och greja sedan. Men jag ska iväg på bolaget och frågan är om jag ens får köpa ut om jag inte har smink, jag ser juh ut som 12. Okej 18 då.

image94
Kom och tänka på gamla kort på mig, några som jag har här i Stockholm och foton från studenten, då jag var som allra tjockast. Tänk vad många människor som har kort på mig som tjock, kort då dubbelhakorna väller fram och magen såg ut som mumins. På riktigt. Jag har aldrig visat de korten för någon men det är inte bara jag som har foton på mig och tänk om de dyker upp vid något tillfälle som ett slag rakt i nyllet. Gomorrn.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits